Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 11. mai 2011

Salig onsdag...

Onsdag er den beste dagen i uka. :-)
De er late og fylt med ingenting...
Eller de er fylt med kaffe, blomster og litt hobby...
Ekstra deilig med onsdager er det når de er fylt med sol og 25 varmegrader i skyggen, flippfloppere med blomster på beina og et luftig skjørt rundt leggene...

Nye blomster må til sånn på forsommeren. Den orange blomsterkrukka er et av brutfunnene mine i helga. Hele 2,- måtte jeg ut med for den. Blomsterpotter er dyrt på butikken, men folk går fort lei de og sender de på loppis. :-)
Sånn ser den nye trappa opp til hagen ut akkurat nå, jeg har sådd i kløver mellom trinnne, og gubben har visst hivd på litt gressfrø, så da blir den forhåpentligvis litt frodigere etterhvert...

Dette var kveldsmaten min på søndag. Friske jordbær, litt kiwi og en bit ekstra, ekstra mørk sjokolade... Mmmmmm. :-)
Det er enda igjen jordbær, så nå tenkte jeg at jeg skulle ut og nyyyyte sol og jordbær. :-)
Salig onsdag videre!

Ingen kommentarer: