Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 14. mai 2011

Om å jobbe på egenhånd...

Nå tok jeg det kanskje litt mer bostavelig enn det dere andre bloggerne har gjort de siste par dagene. Heldigvis så gikk det greiere enn det kunne ha gått. På jobb i går skulle jeg bare rydde litt i kopipapir, når jeg var nesten ferdig med å dele opp de 6 pappeskene så greide jeg å dra kanten på en pappeske under lillefingerneglen... Alle har vel dratt en finger over et skarpt papir og kjent hvordan det blir, tro meg, det er ikke noe bedre med en skarp pappkant... Heldigvis klarte jeg å la være å undersøke hvor langt ned jeg hadde kuttet, bare konstanterte at det blødde før jeg satte på en plasterlapp (jeg har ellers en tendens til å skulle undersøke hvor galt ting egentlig er, noe som resulterer i litt dypere sår og litt større vasnkeligheter med å få ting til å gro).
Og det er vel det siste som har skjedd med mange blogger og bloggere i det siste... Altså gjort vondt værre; bloggen virket ikke så derfor har folk klikket på alt mulig og forårsaket store sår i bloggen. Jeg har lest meg igjennom at folk rundt omkring har mistet innlegg i løpet av de siste par dagene. Min blogg virket heller ikke, så jeg lot være å klikke på noe jeg... Bare leste at fler enn meg hadde problemer og bestemte meg for å ikke røre noe... Ja da, jeg vet, strø salt i såret... Jeg har ikke mistet noe de siste par dagene jeg, vettet er til og med noen lunde som det var før blogger fikk sin lille oppdatering også... :-D
Bildet er fra våren 2010, så og si skyfri himmel var det den dagen. Og ca en måned senere ute med å grønnes i apal'n... (epletreet)

Jeg håper alle får en grønnere dag i dag, uten å se rødt pga datatrøbbel. Husk bare at data oppfører seg logisk dersom du kan data, og knapt nok da heller... ;-)
God lørdag! :-)

4 kommentarer:

Elin sa...

Du har faktisk mistet min hyggelige, fine, vennlige kommentar under konfirmansjonsinnlegget..... :-D Jeg har mistet et-par kommentarer jeg også, og jeg har fått til dobbelt opp av et innlegg. Ikke værst bare det, hihi.

Takk for saginga av kosteskaft i dag, godt det ikke var da du jobbet på egenhånd!

Astrid sa...

Det er bare å si i fra neste gang sopelimen går tom for skaft også. ;-) Jeg husker i gamledager jeg, da vi hadde mailkonto på spray.no Da måtte man passe på at man ikke skrev på samme mailen i mer enn et kvarter i mellom hver gang man lagret da, ellers forsvant hele mailen...
Jeg har kanskje mistet noen kommentarer jeg også, men alt som var her før det tullet med bloggene var, ser ut til å være her i alle fall... :-)
Lykke til med fanebæring i morgen. Håper kosteskaftene holder...

Elin sa...

De holder nok, skal behandle de så pent som mulig. :-D Godt du har mer på lager, kjekt å ha framover mot St.Hans og Halloween. :-P

Ann-K sa...

Håper du og dine får en aldeles nydelig 17mai.. Håper også sola glimter til innimellom ;-)