Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tirsdag 17. mai 2011

Kul bil...

På vei inn til Maxi på Hamar i går kveld ble vi stoppet av noen unge menn i gule vester. De vinket oss inn på bussholdeplassen ved Ajer og gutt nr en sa at bilen var kul, det gjorde nestemann også, mens den tredje lurte på om vi hadde en fin kveld og om vi kunne tenke oss å sponse russen... Hele opplegget var så freidig utført at de fikk noen kroner før vi leende kjørte deri fra i en "kul bil". Visst pokker er bilen min kul, men jeg mistenker at de hadde tatt noen timer med markedsføring og kommet fram til at de ville tjene på å si noe slikt til de som stoppet for de gule vestene. Regner også med at de ikke ble helt godt mottatt blandt de stakkarene som trodde det var kontroll og fant ut at det var russ ute av kontroll i steden for... ;-)
Det spirer enda ikke i trappa mi vår, så det har i stedet blitt hylle for masse kjøpte blomster. Jeg tenker det blir bra etterhvert... Må bare komme meg avsted å få kjøpt noe jeg kan plante i mellom trinnene... Har sett etter flere steder, men kommer bare hjem med ting som skal stå i potte, eller et mynteslag til... :-)
Sånn har været i Astridhuset vært på selveste nasjonaldagen, litt regn, men opphold nok til at vi fikk grillet oss god middag. :-)
Håper alle har hatt en flott dag! :-)

1 kommentar:

Elin sa...

Toyota er og blir kuuuult, det har jeg alltid sagt. Godt at russen har fått opp øynene for det også, hihi.

Syns forøvrig trappa di er veldig fin som den er jeg da.. godt å slippe gras/ugras mellom trinnene.

Men hvem hører vel på meg. :-P

Ønsker deg forøvrig lykke til i dag, og de nærmeste dagene. :-)