Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tirsdag 31. mai 2011

Make yourself at home.....

Kanskje litt tidlig på dagen å starte med å rydde på kjøkkenet, men det hadde nok ikke gjort noe... Gubben trenger ikke å jobbe til helga alikevel, så da spørs det om vi kanskje kan få begynt å rydde ut av kjøkkenet noen av de eskene jeg har fylt opp, og flytte unna det vi ike trenger.
Se på fiiiiine blomsten. Han har tilpasset seg et liv i astridhuset også. Om jeg glemmer og vanne den så har den vett på å si i fra med en gang, og i fra å ligge helt nede på kjøkkenbenken til å komme seg opp igjen i rett posisjon bruker den mindre enn en time... Tenkte det var slemt å utsette den for så alt for mye, så nå står den i vann. - I gøye blomsterpotta jeg fikk av Ann-K til bursdagen min i fjor. Litt usikker på hvordan den vil passe inn når kjøkkenet ikke lenger er rosa, men jeg finner nok en plass til den... Kanskje med flytelys i på verandabordet... :-)

Håper alle får en flott tirsdag.

Ingen kommentarer: