Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 8. juni 2011

Så koselig! :-)

Jeg har fått en følger til denne uken. Det er kjempe trivelig! :-)
Derfor tenkte jeg at jeg skulle lage et innlegg der jeg linker til de som følger meg. Dere er få, men så desto mer kjærkomne! <3

Jeg setter dere alfabetisk, så syns det ikke hvem av dere jeg setter ekstra stor pris på ;-)
Ann-Katrin- uten egen blogg
Camilla- uten egen blogg
Marianne- uten egen blogg
Maya- uten egen blogg

 Jeg ønsker dere solskinn og jordbær i lange baner. :-)

3 kommentarer:

Elin sa...

Heldig du som ser alle følgerene dine.. Funker fortsatt ikke her, men takk for tips i dag. Har to følgere som syns jeg, men har sett jeg står på noen leselister til. :-) Takk for link.

Ann-K sa...

Hei Astrid!
Jeg setter utrolig stor pris på deg også :-D at du er akkurat den du er! :)

Å det hadde smakt med jordbær, men jeg må nok drøye med dem til neste uke ;) (det klør fremdeles)...

Mætti god hælj!
Hils sjefen i huset, Peder ;)
klem

Astrid sa...

Bare hyggelig Elin og Ann-K. :-)
Det ble kanskje feil å ønske dere to jordbær, men tanken var ment å være god... :-/
Peder er hilst. Vi snakkes. :-)