Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 19. juni 2011

Noe helt utenom det vanlige

I en times tid nå har vi vært vitne til noe vi aldri trodde kom til å skje igjen. En stor gul dings (gubbens beskrivelse), har plasert seg midt oppe på himmelen. Temperaturen har steget med 5 grader på en time, og det begynner nesten å bli levelig igjen ute.
Nå skal gubben klippe gresset, og så skal jeg ut og finne plass til ikke mindre enn 5 store planter og 36 kål-planter.
Jeg og Mr. Tornado var på shopping på fredag etter at jeg hadde vært på MR, da hadlet jeg litt til hagen... For uten kål ble det med hjem to vinranker (de skal tåle ned til -25) og en stikkelsbærbusk. Før i uka på en handlerunde med svigerinna mi ble det så jeg handlet meg to store blå hortensia.
Jeg får legge inn bilder litt senere i dag. Nå skal jeg ut og gjøre forarbeidet så gubben får klipt gresset... (Glerer meg vilt til å fjerne brennesle jammengitt)
Ha en strålende søndag folkens! :-)
Klemmer fra Astridhuset som vurderer å bytte navn på bloggen...

1 kommentar:

Ann-K sa...

hmmm, endre navn? Astridhusetshage ;-)

Har døkk sett sola? så heldige døkk er ;-) ser bare strålene her, ikke sjølveste sola.. men det er mætti skyer, skulle itte forundre meg om de er litt bløte..

Fortsatt god søndag!

Talas