Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 30. juni 2011

Gutta boys...

Litt lek i PhotoScape i dag... Ikke sikkert gubben ville likt det om jeg la ut hele bildet... Her ligger de rett ut på plenen begge gubba mine. Den ene mer ubarbert enn den andre... ;-)

Den minste gubben har emigrert fra sommervarmen (hvor han fant den hen i dag vites ikke, men kanskje han ikke har kommet seg igjen etter finværet i går enda...) Den største gubben er på vei hjem fra arbeid, skal bli godt å få han hjem igjen etter 4 døgn alene (som vanlig).

Selv har jeg bare vasket klær og ryddet i dag... Det er en del som må tas igjen... Føler jeg ligger langt etter med alt nå. Brettet hauger med klær og håndklær i dag, og vasket snart 4 maskiner med tøy... Så, litt flink har jeg vel vært? :-)

Håper du har en flott sommerdag der hvor du er! :-)

2 kommentarer:

Elin sa...

Det der så da idyllisk ut da.. :-) Håper dere har hatt noen fine dager i helga.

Astrid sa...

Alltid bra når det blir helg og gubben kommer hjem... :-)