Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 17. juni 2011

Blomster som lyser opp...

Laget meg en liten bukett i går kveld, men den ble så liten at jeg ikke fikk den til å stå skikkelig i en vase... Satte den i et drammeglass og så meg rundt til jeg fikk en god idè...
Her er det bjørkespirea og en av de flotteste blomstene jeg vet om; Georginer. 
Fant på å sette de inne i en lykt jeg fikk til 30 årsdagen min. Jeg er veldig glad i denne lykta, men jeg husker aldri på å bruke den. Prøvde den først i trappa opp til hagen, men den ble liksom så tam der...
Peder lurte nok veldig på hva jeg gjorde oppi hagen der han pleier å sove...
Jeg skulle jo bare henge opp litt blomster... Syns det ble litt gromt jeg da... Skal se om jeg får hengt opp et par lykter med lys i der i kveld...

1 kommentar:

Astrid sa...

Lykter med lys i ble det ikke i går kveld, for her regnet det! Stolte ikke på at stormhetten på lyktene mine var tette nok... Ta det en annen gang... (Husker sikkert på det til høsten...)
;-)