Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tirsdag 4. oktober 2011

Hva foregår her a?

Jeg mener; jeg skjønner at jeg er syk. Jeg er ikke dum, eller i alle fall ikke så dum. Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg har klart å bli syk!
Jeg har vært friskere og mer opplagt den siste måneden enn jeg har vært det siste året. Jeg har holdt meg varm på beina selv om jeg har gått og trasket i skogen. Jeg har så langt jeg vet ikke oppholdt meg sammen med noen med forkjølelse i det siste...
Jeg tok vaksina mi før jul i fjor, og det er det som forundrer meg sånn; jeg har nok dratt på meg en influensa. Jeg har feber, hoster, nyser, øynene renner, jeg har vondt i hele meg. Hetetokter og kuldreier om hverandre.
Hodet verker, beina svinger i alle retninger. Maten holder seg ikke i ro der den skal være. Musklene mine (de få jeg så alt for tydeligvis har igjen) verker så de ligger utenpå meg.

Uansett; på grunn av dette så har jeg satt meg selv i karantene og vil ikke ta i de sakene jeg skal sende i fra meg etter utloddningen min. Hadde ment å sende de på tirsdag, men det tror jeg ikke jeg vil utsette dere for.
Utsendelsen er derfor en smule utsatt, og jeg beklager, men håper jeg er tilgitt!?

Nå skal jeg finne meg en stor kopp te og litt medisiner. :-)
God natt folkens!

5 kommentarer:

Elin sa...

Du har vært i her. Barnehagevirus. Helt sikkert.

Guri sa...

Den som venter på noe godt........ :)
God bedring-klæm fra meg

Astrid sa...

Er ikke første gang Elin drar med seg sykdom til meg... Husker du at jeg fikk BRANNKOPPER!??
Det var utrivelig vondt! :-(

Takk Guri. På bedringens vei nå. Til og med vært med damene på hobby og linedance i kveld. :-)
Klemmer tilbake. :-)

Elin sa...

Har jeg gitt deg brannkopper?! jøskens daer for ei mægge jeg er da.:-D

Astrid sa...

Jeg tror ikke at du mente å ta det med til meg da. :-D