Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 7. oktober 2011

Ukas ku #2

Kugalskapen fortsetter...
Enten du er spent eller syns det er dumt: her kommer ukas ku. :-)
Kuklokke. Denne fikk jeg av naboen Mr. Tornado på bursdagen min 3 år siden.
Artig klokke med tavle rundt.
Er det så mye å si om en klokke da? Den holder dårlig på batterier, og nå har den gått og saktnet seg så lenge at jeg er redd for å skifte de. Er blitt så vant til å beregne tiden feil at jeg kommer til å bli helt forvirret når klokka går rett igjen... ;-)

Da var de to. :-) En såpeku og en klokkeku

4 kommentarer:

Anonym sa...

stilig Astrid:-)
gleder meg alt til neste ukes ku....
Åse

Astrid sa...

Her blir vi ikke ferdig med "ukas ku" på de neste par årene. Det skal jeg love deg... Det er bare 52 uker i et år...

Guri sa...

Flott ku med uret strategisk plassert :)
Ha en fin kveld :)
Klæm

Elin sa...

Venter spent.. men syns liksom jeg har sett de før.. :-D I dag fikk jeg ei "KOSEKU" i hue når jeg skulle hvile.. jup.. en hvit og lilla. :-S Ja, jeg VET det ikke var du som kastet den,det var din lille medsammensvorne. Men læll da!

ha en fin kveld!