Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 30. september 2011

Ukas ku #1

Jeg har lenge lurt på om jeg skal legge ut min kugalskap her inne på bloggen, og denne uka fikk jeg en ku som tippet over "skal/skal ikke" til skal. :-)
Dette er den siste kua i samlingen min, gitt til meg av min medbroder i kugalskapånden.
Jeg har egentlig sluttet å samle på kuer, men så dukker det opp en og annen ku som bare må bli reddet fra den store verden der ute av folk som ikke forstår eller setter pris på den... Jeg lurer på hvor mange innlegg jeg klarer å få til bare med de ku-tingene som er her i huset?! :-D

Her er i alle fall kua som får æren av å fronte og bli den første ukas ku. :-)
Dette er en såpeku. Bare Lille Elin måtte kjøpe den til meg når hennes sønn forlangte at de måtte kjøpe ku til Astrid i bursdagsgave... :-D
Jeg syns det var litt gøy at det på baksiden er en klar oppfordring til at såpen bare må brukes under oppsyn av voksne... Jeg tror kanskje at jeg ville sette mer pris på det om Gubben da ble med inn i dusjen og ikke bare satte seg på en stol for å se på at jeg dusjer, men den får vi bli enige om i enerom... ;-)
Jeg overser i alle fall glatt at det står voksne og ikke en voksen!!!

6 kommentarer:

Elin sa...

Voknse,faktisk!! Peder er jo voksen,selv om han later som at han ikke er det. Han kan sikkert sitte utenfor imens. :-D

Får vise guttungen at kua han absolutt skulle kjøpe er "på datan" i efta.:-D Litt fasinert av data også alt... du er SIKKER på at han ikke egentlig er din? :-D

Astrid sa...

Sto faktisk Voksne, som i flertall der ja... :-/
Peder er ikke akkurat noen vokter av noe slag. Han sover heller han... Eller spiser maten til minipusen...

Ganske sikker på at sønnen din ikke er min... Hadde jeg hatt en unge født samtidig, da kunne vi nok begynt å stille noen seriøse spørsmål ved saken... ;-)

Guri sa...

Selvfølgelig må mannen bli med i dusjen for å holde overoppsyn med såpevasken din!! Blir så koselig atte ;)
Gleder meg til flere kuer :)
Klæm

Anonym sa...

det morsomme er da barna til venner begynner fortelle hva en skal kjøpe i bursdagsgave....da har de små både sett og hørt og ikke minst observert hva den voksne liker... heheh hærlig:-)
Åse

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg har også kugalskap og har kjøkkenet fult he he! Gleder meg til å lese neste innlegg om ukas ku!

Klem

Astrid sa...

Guri; han lo litt når jeg viste fram hva det sto på såpa. :-D
Åse; kjempegøy. Og enda morsommere er det når noe kan plage Elin litt... ;-D
HildeM; Gøy å høre at det er fler enn meg som "lider" :-) Jeg er litt misunnelieg om du klarer å holde kuene bare på kjøkkenet!