Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 27. mars 2011

Oh, for en helg...

Her har det gått i alt for stor fart i helga... Ei venninne med katt på slep kom på fredag og skulle ha verkstedtid her, litt senere på dagen kom en kompis av oss og hjalp oss med snekkerarbeid, han hadde med to småttiser, så her ble det rydding og tegning og film i sofaen og katter i alle retninger og pizza til middags-kveldsmat...
Lørdag skjedde det heldigvis ikke så mye, bare litt hobby og så reiste katt og kattemor hjem... I dag her vi hatt snekkerhjelp igjen og dagens prosjekt ble tapet på soverommet... Da står det bare listing igjen der, sammen med litt maling og finmuring på pipa.
Jeg er helt ferdig nå, jeg er ikke vant til så mye folk over så lang tid. Nå er jeg bare trøtt og vil egentlig bare gå å legge meg. Venter bare på melding fra gubben så jeg vet om han er trygt framme på jobb...
Selv skulle jeg egentlig ha reist til Lillehammer i kveld, men det er utsatt til i morgen tidlig foreløpig, så får jeg se på formen da om jeg klarer å komme meg ut av huset. Mistenker betennelse i senene i begge knea, og det blir ikke likere av å kjøre bil har jeg kjent... ;-)
Enn så lenge så er det døgnvill søndag i en time og et par minutter til. Håper alle sammen får en god natt! :-)

Ingen kommentarer: