Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tirsdag 9. juli 2013

Jeg huffer og puffer...

Jeg har puffet ferdig! :-)

Sånn ble resultatet.
 Det kunne faktisk sett mye værre ut, Da jeg monterte det sammen første gangen oppdaget jeg at jeg hadde tatt en runde økning for mye og endte derfor opp med at den ene siden ble dobbelt så stor som den andre, rekke opp igjen to omganger og prøve på nytt; vips ble det riktig... Og enda, jeg telte og telte så jeg skulle få det riktig...
 Knappene ble festet på en veldig enkel måte: To kåpeknapper sys mot hverandre, tråen knytes veldig godt rundt hempene, og så er det bare å kneppe den bakerste knappen gjennom to hull i puffen. Klikker du på bildet, kan du så vidt se en underste knappen igjennom heklinga... Bare pass på at knappene du skal bruke nesten er litt for store, så glipper det ikke igjennom så lett.
Det skulle bli oppbevaring for 4 puter dette her, men jeg har fått 5 puter inn i puffen...
Etterhvert skal jeg fram med kjøkkenvekta for å s hvor mye garn jeg egenlig har brukt til denne puffen. Spennende å se om jeg klarer å komme ut igjen på 0 i år, med det jeg kjøper av garn og det jeg bruker...
Tviler.... ;-)

Ingen kommentarer: