Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 13. oktober 2011

Høstkos...

Her gjør vi det beste ut av gråvær og lange kvelder. Jeg har vært inne på garnstudio.com og hentet ut gratis oppskrift til en bolero og så kjøpt garn på M. Petterson på Stange, dette koser jeg meg med i sofaen nå på kveldene. Ved siden av meg ligger det som regel to slitne katter som har fanget løv og haler ute i hagen hele dagen. :-)
På kjøkkenet går ting sin gang. Det er ett skritt fram og ett tilbake, men det skjer da noe. Jeg og AnnK. grunnet et støk i går efta, og da kom det tydelig fram hvor det satt igjen litt lim etter tapeten, så i dag må jeg sparkle opp igjen deler av veggen før vi kan grunne på nytt.
Ønsker meg veldig en god gardintrapp... Den lille krakken fra IKEA er vel og bra den, men skulle gjerne hatt litt mer under foten når jeg klatrer opp...

1 kommentar:

Elin sa...

Oj, jammen går det framover! Flinke dere har vært! :-)