Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 27. oktober 2011

Det går framover...

I dette innlegget HER, for noen dager siden, viste jeg fram hva jeg holder på med av håndarbeid for tiden. En Bolero i Dale-garn. Jeg hater å sy med nål og tråd, så det går sakte, men det kommer seg.
 Dette bildet ble tatt på hobbykvelden på tirsdag og viser at jeg faktisk har sydd i sammen halvparten av rutene som skal rundt. Nå er enda fler sydd sammen og jeg må snart begynne å montere de på selve boleroen... Syns jeg har vært flink så langt jeg... :-)
Selvskryt er velskrytt?

4 kommentarer:

Anonym sa...

å den så fin ut Astrid:-)
Åse

Astrid sa...

Takk Åse. :-) Jeg gleder meg til den er ferdig! :-)

Elin sa...

:-) Flink har du vært!

Guri sa...

Man må jo skryte selv når ingen andre gjør det ;)
Flott blir det, og nå er det jo bare resten igjen.....
Ha en fin kveld :)
klæm