Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tirsdag 4. januar 2011

Tidlig en tirsdagsmorgen...

Jeg har sovet en normal natt. Det er ikke bare bare her for tiden. Har slitt i hele høst og så langt i vinter å komme meg inn i en normal døgnrytme igjen. Ikke så enkelt når jeg vet jeg kommer til å våkne med vondt i hele meg midt på natta. Det hele har resultert i et alvorlig tilfelle av lakenskrekk; jeg har sovnet rett før jeg stuper der jeg står, og ikke et øyeblikk før!
Natt til i går ble det nesten en hel natts søvn, og jeg sto opp i grei tid. Utpå dagen kom en veninne av meg og vi dro på Rudshøgda for å kjøpe et spann maling... Ett spann maling... HAH! Ble litt mer... Fant ramme til flyfotoet av huset her, litt glansbilder, noen filmer (99,- for tre med Coop kortet), lakkbeis til gule vegger, kylling til magen og på veien ut så vi et skilt med teksten "ALT SKAL VEKK" Det viste seg å være en garn og stoffbutikk... Eh...
Damen i butikken hadde alt mulig rart av garn, et skikkelig eldorado av farger og myke nøster! Endte opp med noen herlige bunter mohair, litt "boa" garn (stikker bulkete boar av det, aldri sett det før, mulig jeg er litt treg) Svære strikkepinner i str 20 til påfuglstrikk. Jeg gleder meg til neste tirsdag, for da starter vi opp med hobbykvelder i grendehuset her i bygda, så slipper vi å sitte alene rundt om. Jeg skal i alle fall ha med meg litt håndarbeide. :-)
Om dere lurer på butikken vi handlet garn i så var det på Coop Obs bygget på Rudshøgda, rett utenfor kassene til Obs finner du en liten butikk, og der var det. :-) Rabatter i fra 20 til 50% på nesten alt i butikken. Trivelig dame også, hun viste oss gjerne teknikker på de forskjellige rarietetene hun hadde garn til. :-)

Det blir ingen bilder i dette innlegget, rett og slett fordi jeg føler meg for lat til å finne fram noen akkurat nå. Da jeg sto opp i sta så begynte det å lysne og nå er det allerede begynt å bli mørkt igjen ute; jeg tror det kommer noe enormt med snø i dag, og at det er derfor himmelen plutselig fikk en syk-grå farge. Håper det ikke begynner å regne småspurver!!

Ha en flott tirsdag! :-)


Notat 10:20; HERREMIN!!! Det var jo solformørkelse!!!!! Kjærevene! Jeg burde selvsagt ha husket det etter en liten notat i øyekroken i går.Nå er det lyst igjen... :-s

Ingen kommentarer: