Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år!

  
-2011-
Nytt år, nye muligheter. Jeg takker for det gamle og ønsker det nye velkommen.

Jeg ser sikker på det blir et spennende år, som det alltid blir. Jeg er glad for at vi ikke vet noe om fremtiden, jeg liker spenningen med et nytt og ubrukt ark. En vet aldri hva som havner på det før man er ferdig.

I går kveld dro vi til gode venner for et skikkelig nyttårsparty og vi hadde det kjempe flott. :-)
Musikk i fra alle genre fra Sputnik og Rune Rudberg til Vaselina og AC/DC. Desverre var det lite av det siste...Vi drakk, koste oss, smelte opp raketter og frøs på nesa. Enda godt det var ca 30 grader varmere enn det pleier å være på nyttårsaften!
Far var sjåfør for oss i går og stakkars mannen kom vel ikke i seng før nærmere 4 i dag tidlig. Etter litt lett nattmat stupte vi også i seng og lå i koma til langt på dag. Og når jeg våknet i dag ventet det trivelig besøk fra en onkel og tante. Kjempe trivelig! (Og så snille de er, de latet som om de ikke så alle haugene med ting vi ikke har orket å gjøre noe med i løpet av jula)

Vel. Et nytt år er begynt og jeg har hermed åpnet bloggeåret i Astridhuset. Nå også som eier. :-)
Vi er spente på hva vi klarer å gjøre med hus og hage i 2011, og gleder oss til det blir såpass varmere i været at vi kan starte opp igjen med noe. Jeg tror det blir et skikkelig garasjesalg her i sommer. Masse bøker og bruksgjenstander som vi nok må prøve å finne et nytt hjem til.
Jeg har lagt ut noen filmer inne på salgsbloggen min, men det ser ut til at det er veldig lite respons på den siden, så vet ikke om det er noe vits i å legge ut bøker der jeg? Noen som har noen formening om det?
Kanskje jeg kan lokke med at alle som kjøper noe av meg der inne kan vente seg en liten ekstra gave sammen med varene? :-) Kjære venner og veninner hjelp meg til å få mindre ting i 2011!! :-)

Jeg håper alle har hatt et flott år og at det nye blir enda bedre! :-)
Jeg vil også ønske god bedring til dere der ute som er alergiske mot sene nattetimer. (Symptomer; ekstremånde, opphovnede øyne, høyt hår på ene siden av hodet, vaklende gange og hodepine fra issen og ned i støvlene) Må morgendagen bli bedre for dere!

GODT NYTT ÅR!!!!
Bildene er funnet på googles bildesøk

Ingen kommentarer: