Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 22. januar 2011

Hjemme på perm...

Kom hjem fra sykehuset på helgeperm i går. Jeg havnet på tomannsrom, men damen jeg deler med er trivelig og en felles synder, så det skal nok ikke blbi noe større problem. Jeg har begynt på trening, men legene sier jeg ikke vil ha utbytte av noen medisiner, så det får gå sin gang i paracet og boblebad. Jeg kjenner det i allefall på kroppen at jeg ikke har sovet i min egen seng... Gummitrekk på 15cm skumgummi er vel kanskje ikke det optimale. Det knirker så jeg våkner hver gang jeg snur meg... Men det er bare for to uker, så det går vel bra tenker jeg. :-)

Da jeg kom hjem i går la jeg meg rett og slett til for å sove litt, og rett før jeg sovnet kom gubben inn døra med blomster og kake... Og jeg da, som et øyeblikk trodde han hadde savnet meg så mye at jeg fikk blomster... Hah! :-D Nei da, det var blomster og kake fra Gunders på Romedal, for han hadde vært å hentet ut bil i går...
Fin bil da! :-) Toyota! :-)

Nå skal jeg rydde litt her, og så skal jeg koke meg en ny trakter med kaffe, blir lite kaffe når en ikke styrer kokinga sjøl, og det merker jeg på hodet, det verker i koffein abstinenser... :-)

Håper alle får en flott lørdag og en fin helg videre. Minner om at dere har mulighet til å vinne en scrappe pakke her inne på bloggen min. Trykk her for å komme til innlegget. :-)

Ingen kommentarer: