Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tirsdag 31. august 2010

Trekning i kveld og helgens loppefunn...

Klokken 00:00 i kveld stenger jeg trekningen på bloggen min, de som kan tenke seg en liten bok og kosepakke i høst har dermed mindre enn 11 timer igjen på å bli med i trekningen.Jeg har to pakker med bøker og kos, samt en gøyal pakke til en av de som er følger på siden mi... Trekningen finner du her Her er den flotte kofferten jeg fant på klokkergårdens loppemarked i helga: Masse artige ting oppi den også, gubben ble med å lette, han fant en gammel vannspreder og 3 ølseidler på meg ble det litt oppbevaring, kopper, kakeformer, såpeformer, tøy, duker og et gammelt rosettbakkelsjern. De to kakeformene her fikk jeg tak i sist helg på et flyttesalg. Den firkantede formen har "vinger" som holder forma sammen, så når kaka er ferdig løsner man bare vingene og tar kaka hel ut uten problemer... Kakepynt fra Sverige... Dette morsomme toastjernet fikk jeg av en venninne som hade vært på loppemarked i vår en gang. Har lovet å blogge det, men kom ikke så langt før nå... :-) Jeg har samlet på kuer i snart 10 år, det hele begynte som en liten spøk, men nå tror jeg at jeg har nok ku-ting til å fylle et helt rom... Ønske alle en flott dag videre og det er loppemarkeder et par helger framover nå, så kanskje både du og jeg finner fler "kupp" i høst!? ;-)

Ingen kommentarer: