Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 18. august 2010

Blåbærtur i skogen...

I går ramlet vi ut i skogen, mor, Torveig (en veninne av mor) og meg selv, etter oss kom naboen med en veninne og to hunder, og etterhvert kom også mor til gubben. Vi holdt base i jaktbrakka til far. Der er det gasstopp; det skal jo til for å få skikkelig kokekaffe når datoen og forbudet mot åpen ild i skogen enda er i mot oss...Vi fikk til hele 3 mat og kaffepauser, det var lite bær, så vi bestemte oss for i det minste å kose oss i skogen. Jammen har det ikke vært noen der og laget stol til meg;Brakka er ikke stor, men det er veldig høye senger der, men så er den også laget til voksne mannfolk på jakt... :-) Her i brakka har jeg mange netter bak meg, for om sommeren er det jo ingen som skal jakte der i fra, og da har jeg lånt den. Ingen elektrisitet, jeg leser bøker og lever på kokkaffe og brødblingser. En ting er sikkert, det blir fler turer i skogen i høst. Det var lite blåbær, men masse tyttebær håper jeg!! :-) Ha en flott onsdag!

Ingen kommentarer: