Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 15. mai 2010

Bursdagspressang...

Ble så jeg laget en veske til en liten prinsesse i går. Jeg ble veldig fornøyd med redigeringen av et bilde med blomster på, om jeg får si det selv! :-) Og gøy å få til noe med symaskinen. Vesken ble "vrengbar" innsiden ble i gult stoff med store tulipaner på. Har planer om å lage meg et par handlenett med trykk til meg selv også. :-) Ble litt "bling" i opphenget på hanken og vesken ble fylt med litt "prinsessevaskesaker" med lavendel lukt.Tok litt tid å lage den siden jeg ikke har brukt symaskin og hode sammen på lenge, men har egentlig funnet ut at aversjonen jeg har hatt mot symaskina blir mindre når jeg tar meg tid til å tenke mens jeg syr. (Vil helst at det skal gå unna i en fei, og da blir resultatet deretter) Lampa på maskina gikk og tok med seg en sikring mens jeg sydde i går, men jeg har ikke tenkt å sy midt i mørkeste natta, så det går sikkert bra uten...

Ingen kommentarer: