Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mandag 23. mai 2011

Giveaway

Hallo godtfolk. Jeg laget et innlegg sist uke med en utloddning på, men ser ut til at folk ikke skjønte at en utloddning er det samme som en Giveaway, så her kommer bare en liten påminnelse om at du kan finne innlegget om du trykker på denne linken her: her er linken, trykk på meg! :-D
Kanskje det var det faktum at jeg ikke fortalte hva som er i pakka, som gjorde at folk ble litt redde for å gjette?
Jeg kan derfor fortelle deg at det er noe fra Betty Crocker og noe fra Åhlens. Da gjetter kanskje de fleste at det dreier seg om kake-saker i alle fall. :-)
Og når du nå har vært så flink til å gjette, hiv deg på da vel!? To små tall som skal gjettes bare.

Her sitter jeg på en mandagsformiddag med kaffe og røyk, venter på at godformen som har vart noen dager nå skal krype seg opp til max-streken igjen. Skal på jobb noen timer i dag, så den får skynde seg litt... Mens jeg sitter her så kjenner jeg at jeg gruer meg til å komme hjem, for jeg har bestemt meg for å tømme kjøkkenet litt etter litt, og i dag er målet å fylle to esker med ting som kan unnværes lengst.
Det står over til ferien, og da starter vi med oppussingen av kjøkkenet. Det skal bli så utrolig godt å ha et kjøkken som fungerer. Jeg har lyst til å bruke kjøkkenet mye mer enn hva jeg gjør i dag, men det er så håpløs plassering på alt, så jeg føler meg bare forvirret når jeg har vært der inne litt. Håpet er også at det blir et kjøkken som praktisk talt rydder seg selv. (jeg vet jeg må hjelpe til da, men skuffer og oppbevaring som faktisk fungerer hjelper utrolig på.)
Det blir ikke billig, men sånn gjør man forhåpentligviss bare en gang. Jeg har forberedt kjøkkenet godt, både i hodet og på papiret.
Bra kjøkken eller ikke, jeg håper alle får e flott mandag! :-)
Husk å klikke deg inn på linken og legge igjen en kommentar. :-)
Gøy om det blir med mange, jeg har uansett bare lyst til å gi bort noe til en av dere. :-)

1 kommentar:

Lille My's Confessions sa...

Et funksjonelt kjøkken er et MUST... Lykke Til:))