Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mandag 18. februar 2013

En rudtur.

Kan jeg interessere deg i en rundtur på den gamle doen vår?
Den med de fantastisk flotte veggene med dekor i rød-brune skyer?
Der rester av en gammel dusj var igjen midt på veggen?
Der du følte du reiste 30 år tilbake i tid bare du åpnet døra?
Det er faktisk 30,5 år siden det ble gjort mer der inne enn å male opp igjen gulvet eller skifte klosettet. Jeg prøvde ut å male på platene for en stund tilbake, men fant ut at det ikke var verdt malingen. Jeg satte inn t-lys glass der og skiftet ut håndklærne så alle var røde en stund, men det ble ikke noe likere...
Jeg lekte en stund med tanken på å kle inn doen og veggene slik at det så ut som en gammel utedass, og gubben var en stund interessert i å få tak i en doring i uhøvlet furu (-sånn at kjærringa i huset ikke skulle sitte for lenge å lese interiørblader der inne)
Jeg tuller ikke så mye når jeg påstår at en ikke har klart en dotur her i huset uten en bok eller et blad å fortape seg i. Man kunne rett og slett få forstoppelse av å prøve å tyde mønster i veggplatene...
Her er doen sånn den så ut for et par uker siden:
 
Nå? Det var kanskje på tide at det ble gjort noe her inne?
Fortsettelse følger... ;-)


Ingen kommentarer: