Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 29. februar 2012

Sol ute, sol inne

...sol i hjertet, sol i sinnet...
Det har vært fint vær i dag! <3 Satte meg i sola på verandaen og drakk kaffe og leste bok en stund i dag, og det gjorde godt!! Etterpå sto døra oppe mens jeg gikk løs på skap og hyller i stua der dataen står, tømt nesten ferdig for ting som skal kastes og bort. Det blir luftigere i hyllene, og jeg får nok å bære vekk senere. (tenker jeg sparer litt bæring til gubben kommer hjem fra jobb denne uka...)
Det ser ikke ut etter meg i dag, men så er ikke det hovedgrunnen til at jeg rydder akkurat nå heller. Det er for å få flyttet masse møbler rundt i huset, og for å få system i fra bunnen av igjen.
Jeg skal bare fjerne alt som ikke skal være her. Så får oppryddingen komme etterpå. Tenker det blir mer oversikt når jeg får sortert og kastet før systemet skal lages... 

Ønskeliste:
->Medisinskap.
->Et funksjonelt garderobeskap.
->Et magisk skoskap. (krymper skoene på vei inn i skapet og til normal størrelse igjen på vei ut av skapet)
->Skittentøysdunk med automatisk sluse under inn til kombinert vaskemaskin og tørketrommel med brettemaskin i enden...
->Tryllestav.

Drømme kan man vel? :-)
Jeg skjønner nok at jeg må ta i et tak sjøl for at det skal bli mindre her. Det er bare det at det kommer til å ta veldig lang tid uten en tryllestav... ;-)
Bildet er av den eneste ryddige flekken i huset her.... ;-)

Nå skal jeg utnytte resten av dagslyset før jeg unner meg det som står øverst på ønskelista; middag. :-)
God kveld godtfolk.

2 kommentarer:

Elin sa...

Det har vært en litt-lettere-å-rydde dag i dag, tror jeg.. Jeg fikk til og med gjort litt. :-D

Astrid sa...

Jeg bare håper st det blir like bra i morgen jeg, da kan det hende at det syns rundt meg... :-)