Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 3. juli 2011

Puslerier på verandaen...

På fredag var vi (Jeg og samboeren til fetteren min) på Hamar og handlet litt hobbyutstyr... Det ble litt med hjem i posen min ja...
Og da måtte det jo prøves. Perfect pearls og mini mister har aldri vært i mitt eie før,og jeg kan skrive under på at det var verdt kjøpet. Det er rett og slett gøy å se hva du får ut av fargene...
Litt dilla på Tags har jeg også hatt en stund. Journaling eller bare masse pynt. Det føstre jeg laget i helga ble et lite kort; tag med tag.
Det neste kortet hadde jeg dette å leke meg med;
Fra Kort og Godt; hvite papirblomster i tre størrelser og hvit papir ramme.
Båndene og blingen husker jeg ikke hvor er i fra, men de finnes i ulike farger og former på enhver hobby butikk,
Fra Ranger, Tim Holtz; Perfect pearls, distressblekk. Klistremerkeblokk, tissuetape.
Fra Nille; brads
og fra Wilton; liten kakeserviett.
Det rosa papiret er fra motivblokk 6x6 " med Jack and Jill og det sorte papiret jeg lagde tagen med er rett og slett vanlig A4 (brettet 3-dobbelt og limt sammen) tegnepapir.
Og her har du resultatet;
Ble overrasket over hvor lett det er å farge bånd og pynt med mini mister og distress. Veldig gøy. Så nå skal jeg utvide sortementet med distress fra 6 farger til det dobbelte, så kan jeg bare kjøpe hvite bånd og blomster og få de akurat som jeg vil. :-)
Noen som har et godt forslag til hva jeg gjør feil med Tissue tapen, den henger nemlig ikke så godt fast i papiret, så må gå over med limpenn til slutt for å få den pen rundt det hele...

(Klikk på bildene for å få de større, da ser du fargene mye bedre også)

Ingen kommentarer: