Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tirsdag 7. juni 2011

Bilder jeg har vært heldig med...

Jeg er dårlig, faktisk enda mer uttafor en jeg har vært på lang tid, og det sier litt for de som kjenner meg tror jeg... ;-P
Siste døgnet her jeg bare sovet, og sovet og sovet. Var våken 5 timer i strekk i går kveld, og det er det lengste siden søndag...
Om jeg sitter helt rolig har jeg nesten ikke vondt, så da gjør jeg det, sitter eller ligger helt rolig. Litt kos er det at katta har vært værsjuk samtidig, så vi har campert i sammen på sofaen og i senga. Peder vet dessuten at han er far i huset når Gubben er på jobb, vet å utnytte det også. :-)
Mens jeg sitter her sånn og passer på å ikke gjøre noe så er det lett å se på bildene jeg har på dataen, kom over et jeg egentlig var litt stolt over men som ingen la merke til den gangen jeg publiserte det;
Små hagenisser er skumle! :-D

Disse to bildene er i fra stedet mor til gubben vokste opp.
Ble veldig fornøyd med disse. :-)

Dette bildet er tatt fra kanalveien ved Bandak i Tokke.

Skulle ikke forundre meg om jeg klarer å finne noen fler bilder jeg er fornøyd med til et annet innlegg senere... Får bare begrense meg litt så det ikke blir så voldsomt mye i en gang. En del bilder har jeg vært usikker på om jeg skulle legge ut på nett, men så fant jeg ut at om jeg legger inn en signatur på bildene så får i alle fall ingen brukt de uten å be meg om lov først. :-)
Nå lurer jeg på om jeg skal lage meg litt kaffe og forsøke å spise litt... Jeg er uansett nødt til å komme meg innom en butikk i dag, jeg skulle egentlig ikke være hjemme denne uka, så her er det lite av alt...

3 kommentarer:

Elin sa...

JEG la merke til bildene når du la de ut jeg. :-O Mulig jeg ikke hadde vett og forstand til å kommentere her inne ennå. Men den hagenissen som har blåst høl i hue til nabonissen..DEN er jeg sikker på jeg nesten har hatt mareritt om.

Så du ble hjemme likevel ja, sikkert like greit, man kan jo ikke være på det stedet du skal til om man er syk... :-P (neida, skjønner den, altså!).

Du får slappe av og ikke stresse med noe som helst til du blir bedre!! :-)

Astrid sa...

Jeg lurte på om jeg skulle tusle opp i Fjellhaug i kveld for å se på dere... Jeg begynner å føle meg litt ensom her jeg sitter. Selv om jeg har vondt kan jeg jo bare sitte rolig i en krok og føle at jeg er sosial...!?

De to hagenissene er min form for "gerilja-broderi" siden jeg ikke har tålmodighet til å brodere...

Elin sa...

Tusle ivei! :-) Du kan til og med få sitte nærmere salen. :-D