Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 15. desember 2010

Adventskalender del 15.

Det har blitt lite blogg innlegg fra meg denne måneden, og jeg regner med det er lite originalt å bare sette opp en masse musikkvideoer sånn som kalender, men dersom jeg ikke hadde gjort det, så hadde det nok ikke vært noen innlegg her denne måneden... ;-)

Det er blitt gjort lite til huset her i desember, det meste av det jeg har gjort har jeg laget til julegaver og slikt. Det er egentlig det som er den store kosen for meg før jul. :-) Jeg liker å gi bort. På lørdag satt vi noen damer her og laget julekort, merkelapper og kledde gaveposer til smågaver. Vi koste oss, og litt kaker ble det laget også. Kransekakedeigen er ferdig og jeg skal bare finne arbeidslysten, så blir det kanskje kransekakestenger til jul også.
Det blir noen bilder fra de ferdig produserte tingene fra juleverkstedet en kveld, men ikke i dag, i dag må du igjen bare nøye deg med en musikkvideo. Her er luke 15;



Hun holder seg godt, og han har hatt godt av å bli eldre. Men stemmene, de har vært der hele tiden. Rett og slett godt for ørene. :-)

Ingen kommentarer: