Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 8. oktober 2010

Juleforberedelser og litt kos...

Her om dagen kjøpte jeg de to første julemagasinene i år, det er tidlig, jeg vet det, men jeg tenkte at for en gangs skyld skal jeg være ute i god tid. Har masser av ideer til ting jeg skal gjøre. Jeg har begynt med litt hekling av tøffler, etter en oppskrift jeg fant i hodet mitt. De blir snåle, men jeg tenker de også blir gode når vinteren kommer... Nå har jeg fyrt opp på hobbyrommet, satt inn en skikkelig stol og håper jeg kan gjøre litt i dag... Har lyst til å dra fram symaskina, men da må jeg rydde opp en del først, så spørs om jeg kommer så langt. Jeg skal få et skikkelig sybord av ei venninne av mor, og det sybordet gleder jeg meg til å sette opp. Intill da, så må jeg bruke en gammel skrivepult som jeg egentlig ikke har plass til på hobbyrommet... Proppfull av ideer og jeg gleder meg til neste helg, da ser det ut til at jeg kommer meg på Søstrene Grene i Oslo for første gang. Jeg har noen saker der i fra, snille venninner har gitt meg koselige gaver der i fra, men jeg har aldri vært der selv... Teen under kjøpte jeg på Kremmerhuset sist uke, og den er aldeles herlig! Jeg liker den best som iste, men god som varm te også! :-) Nei, da var det bare å begynne da vel? :-) Ha en herlig og kreativ fredag alle sammen! :-)

1 kommentar:

Ann-K sa...

Du kjem tell å gå berserk på Søstrene Grene ;-)
Det er bare å glede seg! :-D

God hælj!