Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 18. april 2010

Så er jeg i gang...

Dette er skummelt, det kan jeg bare si med en gang! ;-) Jeg får gjøre mitt beste for å lage en side som er interessant og jeg vil gjerne ha kommentarer på det jeg gjør her inne. Har ingen bilder å legge ut akkurat nå, men det kommer etterhvert. Har en del prosjekter på gang og håper å komme i gang med dem snart. Et prosjekt er snart ferdig; et teppe av restegarn og effektgarn jeg hadde liggende. Hopet seg bare opp med smårester, så nå har jeg laget et lappeteppe uten like. Tok to til tre forskjellige garntyper og kvaliteter i hver rute, hele pleddet er laget med heklenål nr 6 og heklet sammen etterhvert som rutene ble ferdige. Bilde kommer snart. :-) Ellers så er det jo snart vår, og jeg skal begynne med hageforberedelsene snart. Det ligger fortsatt masse snø her, så å begynne ute kan jeg bare glemme på et par uker enda, men det er mye jeg kan så på forhånd. Er en spennende tid foran oss nå, med alt som skal sprenge seg opp og fram fra jord og kvister. Og ja, når en snakker om våren, smiler man litt og titter ut av vinduet. Hva tror du jeg så akkurat nå? Jo, det snør som bare det ute... God søndag! :-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Dette ser jo lovende ut, Astrid :D blir gøy å følge med på hva du gjør ;) kanskje jeg får noen gode tips :D lykke til med blogginga :)