Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 23. april 2010

Et lite kort

Innimellom klarer jeg ikke å få ro på meg før jeg har laget noe, og kort er aldeles ypperlig å sette deg ned med. Dette laget jeg i går kveld. Ville lage noe rent med litt vår i. :-) Jeg lager også kort på bestilling, men jeg trenger noen dagers frist før de skal være ferdig. Bestill gjerne kort hos meg; helgazzo@hotmail.com Selger litt kort innimellom så ikke hobbyutgiftene skal ta helt overhånd. ;-) Standard størrelse 6"x 6" blir 35-45,- 3" x 6" blir 20-35,- Kan også bruke dine bilder til å sette på eller inni kortet, trenger da bildet på mail sammen med bestillingen. Innsiden av kortet er også dekorert med små blomster i vårfarger, men bildet blir feil vei hver gang jeg forsøker å laste det inn...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du er så flink, Astrid :D
Jeg vil også være så flink :P hehe

Astrid sa...

Takk. :-)
Er bare å ignorere stemmer i hodet som forteller deg at alt må være perfekt, så går det så lett atte! :-)