Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 16. september 2010

Forkjølelse i høstmørket...

Jeg er blitt så dårlig... Og jeg er helt slått ut... Merkelig det der, jeg tåler jo smerte, er blitt vant til å ha vondt, men gi meg en forkjølelse eller en hodepine, da klarer jeg ikke å tenke en gang... Jeg har styret siste uken for å rydde opp her i huset, og så var jeg så dum at jeg slappet litt av en kveld her, og da begynte det... Men nå har jeg det da ryddig rundt meg mens jeg er dårlig da... Eneste som er dumt å er at jeg ikke kan sitte i stua med alt papirklippet mitt. Det er jo ryddet inn på et eget rom... Skal "ta meg sammen" å bære litt ved i efta... Jeg er desverre også nødt til å ta en tur på butikken i dag. Ønsker meg suppe å spise og orker ikke lage den selv i dag. Posesuppe var det visst igjen lite av her. Kanskje naboen kastet de?? ;-) Fikk hjelp av naboen, heretter bare kalt Mr. Tornardo for han sto jo ikke rolig et sekund mens han hjalp meg, med kjøkkenet om kvelden her. (Jeg var dårlig og måtte få kjøkkenet presentabelt til i går) Tror han kastet alt han kom over når han hadde fylt opp langskapet mitt (det tør jeg ikke åpne nå!!) Uansett, noe mat må jeg vel ha i meg og her er det lite for en syk skrott... Middagen i går var et gjenfunnet impulskjøp for en måneds tid siden; ferdig suppe i pose fra knorr. Karri og koriander med kylling. Jeg skal si deg det smakte! Senere i går satt jeg bare rolig i stua og så på alle de tente lysene mine. Varmer godt i sjelen det. :-) Og se den flotte blomsten jeg fikk fra Mr. Tornardo da! :-) Valgets kvaler; skal jeg ta på sko og hente ved så huset blir varmt, skal jeg ta på skikkelige klær å ta den turen på butikken så jeg kan få litt mat i magen eller skal jeg legge meg å forsøke å sove vekk litt av verket i hodet og kroppen...??

2 kommentarer:

Jane sa...

Håper forskjølelsen snart er over og at formen ellers er stigende :)

Jane

Astrid sa...

Takk Jane, jeg er nok på oppoverturen nå. Hoster hele natta så jeg ikke får sove, det er i grunnen værst. Er snart tilbake på jobb! :-)