Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 25. august 2010

*Sverige tur og noen tilbud på veien hjem...

Hallo godtfolk og snart vel overstått onsdag. :-) Dagen i dag, sånn for å ta det først, har gått med til en tur over grensa til Langflon, der er det en butikk med alt mulig rart av skrot og små skatter, og jammen ble det ikke et par i dag også... Sorte små kubbelys med kroner på og "love" utskåret i tre til å henge på veggen... Det er ikke så dyrt med sånn småtteri der heller, de har et merke som heter Victoria design. Litt mer romantisk enn Black design, men litt i samme stilen også. På veien hjem ble det kjøpt flotte kurver til oppbevaring på Jysk og Amerikansk blåbærbusk på Plantasjen (50% på alle bærbusker der nå...) En kollega av meg her meldt på et av de mange flotte bildene sine på en konkurranse. Det er flott om dere blir med å stemmer henne fram her; Link til bildet og avstemning. Hun tar virkelig flotte bilder! Bloggen hennes kan dere finne her.... Som vanlig gåt ting smått framover, og energien spretter i alle retninger, men skjelden oppover... Så ting tar tid. Det kan imidlertid se ut til at jeg får meg et rom å ha alle hobbysakene på i løpet av et par ukers tid. Problemet er at jeg mangler penger til å pusse opp for tiden, så det mikses litt med gamle rester av alt... Bror rev en del av panelen på ene veggen der oppe, og når jeg skulle få den på plass igjen var det bare halvparten av panelet som ikk var ødelagt, etter å ha lett på låven etter noe å dekke det hele med fant jeg en "grei" midlertidig løsning, det skal bare holde til våren igjen og slik at jeg får alle hobbysakene mine på et sted i vinter; Forran der det er glippe nederst skal jeg rett og slett få satt opp et skap eller noe i den duren, og der er jo isolert hele veggen, så for en vinter burde det vel holde... Noe som ikke var like greit er at det vises at jeg har jobbet på egen hånd... Jeg sier bare; jeg har aldri stolt på noe som er rosa, rosa ting virker ikke som de skal!! Men når jeg fikk et rosa verktøysett syns jeg ideen var knall god; det ville ingen "låne" av meg... Er grunner for det... Hammeren er jo for liten så når jeg hadde hamret på plass det panelet jeg fikk reddet, hadde jeg fått blemme på innsiden av pekefingeren, jeg trodde det var en flis og dro løs huden akkurat i bøyen midt på fingeren... Deilig... Liker sånn... Så hammer til salgs dere, helveliptons billig! Men jeg skal få til noe jeg på det rommet... Kommer til å gjøre det akkurat så ferdig et det blir et trivelig sted å jobbe i vinter. Siden jeg elsker rosa, ble det noen rosa lakerte blomsterpotter til hobbyoppbevaring (stempelputer, lim etc.) Men, jeg har lakk... :-D Skal få tatt knekken på de før de tar meg... ;-) Nå venter senga og Roal Dahl på meg, så jeg takker for meg og takker for alle deltagere så langt i utloddningen min. Takk for god reklame dere som har linket til meg også! :-)

Ingen kommentarer: