Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 5. november 2017

Her finner du meg...

... ikke hele tiden, men ofte i allefall. :-)
Jeg har fått satt opp litt hyller og stablet opp litt saker og er i ferd med å komme i gang igjen med hobbysaker som ikke kan ligge i sofaen.
Det er greit å ha noe å pusle med... Skal på ett eneste julemarked i år, mot normalt 4-8 stykker. Regner med at jeg kan kjøre litt tilbud på det jeg har igjen av saker fra foregående år, men noe nytt må det jo bli med. :-)


Det ble en ekstraseng inne på rommet her også, det man ikke ser av rommet, er fylt opp med klesskap og tørkestativ.
Den fremste puta på senga har jeg sydd sjøl. :-)

Greie hyller og masse plass, bare at det er for lite plass til alt jeg egentlig skulle hatt plass til. Er igjen noen hyller og esker som burde ha fått blitt med på et skikkelig hobbyrom...
Og symaskina må jo selvsagt stå framme... Den har fått lov til å stå framme siden vi flytta hit til Vallset i august... Blitt et par kilometer med tråd gjennom den også... Syr og syr, og vips så kommer det fram noe som ser noen lunne greit ut også... :-)
Så, her finner du altså meg, litt hver dag, men ikke hele tiden.
Og ja, det er rotete, men ryddigere på bildene enn det pleier å være. :-)

2 kommentarer:

Ragnhild-som-kun-har-digitalt-sosialliv-om-dagen! sa...

Så godt å se et hobbyrom ta form. Hverdagens gleder! Håper og drømmer om tid og overskudd til turer og hobbykvelder sammen igjen!

digital printing 24 jam sa...

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)