Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 10. oktober 2013

Her sitter jeg...

...og gjør ikke stort...
Jeg har handlet litt på nett. Må jo ha påfyll av cellofanposer sånn dann og vann...
Så har jeg drukket en kopp kaffe...
Nå sitter jeg egentlig her og bare tenker på alt jeg kunne gjøre...
Alt jeg ikke orker å gjøre...
Og et par ting jeg skal sette i gang med når jeg er ferdig med dette innlegget...
Grunnen til at jeg lager et innlegg nå er for å promotere et blogglotteri.
Link rett inn til lotteriet om du trykker på bildet eller her

Nå skal jeg sette igang en vaskemaskin med toving, og så skal jeg finne fram til å kutte epler til eplemos.
Tenker jeg sitter her forran dataen og ser på youtube-videoer mens jeg jobber i dag...
Masse spøkelses-videoer på nett, om man ikke har noe i mot å følge med på engelsk... :-)

God torsdag!

1 kommentar:

Elin sa...

Takk for reklame og gave til lotteriet. Kos deg med torsdagen. :)