Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 1. juni 2013

Har du lyst på noe hjemmelaget??

Uten å måtte gjøre noe særlig for det??
Kanskje du trenger en ny kjøkkenklut?
Kanskje du elsker ugler?
Kanskje du bare elskar muligheten til å få noe gratis?? :-)
Jeg tror det er fler med meg som er blitt fasinert av ugler, at fler enn meg trenger en kjøkkenklut og at de fleste klapper begeistret i hendene om noen gir de noe helt gratis... :-)

Når en nå lager opp litt saker for å kunne ta med på messer og sånn, så blir det ofte noen greier som ikke blir helt som alle de andre, at de faller litt sånn utenfor normen. De er fullt funksjonable og brukbare, de kommer bare i et litt annet format, eller med et mønster som ikke passer inn sammen med de andre.
Kjøkkenklutene under er et eksempel på det. Flere av de er strikket i dobbelt garn, før jeg bestemte meg for å kun strikke i enkelt garn, et par av de er strikket med ulike kombinasjoner av rett og vrangt før jeg bestemte meg for bare å strikke riller... Så her er de.. og to av disse er av premie til gjetteleken min.
Disse to snålingene har vel mest utstråling av uglene som er igjen. (Det ble solgt flere av de mens jeg satt og laget de sånn rett på nyåret i år.) De ble bare litt skakkere enn de andre... Derfor gir jeg vekk en av disse to i gjetteleken min. De er fylt med gryn og kan gjerne varmes litt i mikroen og legges på nakken eller en annen vondt...

GJETTELEKEN??
Har du ikke fått den med deg så kan den oppsummeres her:
Hva er det jeg holder i hånda??
Jeg ga et hint om dagen her; Ser du noen lamper??

Nå har jeg fått inn noen svar, og går du tilbake til de to innleggene før dette kan du lese dem.
Jeg skal forøvrig klare å holde styr på svarene samme hvem av disse tre innleggene du velger å svare på. :-)
Jeg fikk litt liten respons på gjetteleken tidligere i uka, så jeg velger å utsette trekningen til mandag. Det vil si at du har tre dager på deg til å svare og reglene er som følger:
Send meg en kommentar på hva du tror det er, og du kan sende inn to forslag per dag. Dermed har du faktisk mulighet til å svare 6 ganger fra nå og til mandag kl 20.
Du kan selvsagt svare det samme om igjen, dersom du er sikker på hva det er jeg holder i hånda...

LYKKE TIL! :-)

Har du ikke blogg, er det fint om du legger ved mailadresse i svaret ditt, så kan jeg finne deg igjen når og om du vinner. :-)

8 kommentarer:

Busthuggu sa...

Å i svarte....?

Busthuggu sa...

Å i svarte....?

Astrid sa...

Ikke SÅ svart... ;-)

Busthuggu sa...

Åååå det er sånne lys som du setter nedi plenen? Eller? Sånne som bare såvidt gløder i mørket... vi har itte sånt vi...

evelyn@everudi.com

Elin sa...

DET heter solcellelamper det, Evelyn..og hun har alt "skriveskreket til meg": SER du noen lamper. Så nå gjetter jeg mitt andre gjett for dagen:

Grillspyd

Guttungen foreslår for egen regning: paraply.. såh..

Elin sa...

(og nå blir det vel.. SER du noen grill.. :-P )

Anonym sa...

Svært så vanskelig det var oppi Skogbygda da ... ;) he he.... men det du holder i hånda er vel de "stulkene" som lampene skal settes på som skal stå i jorda og lyse opp i svarte natta ved Astridhuset... Skal nok kjøre forbi og se om ei stund ... Hehe... Klem fra Hilde :) :)

Ann-K sa...

Hei :-)
Jeg liker å gjette på ting, ikke at jeg er så god til det da men.. Jeg tror det er Solcellesampe-stenger som du holder i.. vet liksom ikke hva det kan være ellers..