Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 30. desember 2011

Som tiden flyr...

Gode forsetter om å holde orden på dagene fram mot jul med julekalender gikk visst rett vest i år...
Her i Astridhuset, som nok bytter navn i løpet av våren 2012, har vi hatt fult opp med å pusse opp og å lage noe nytt i løpet av høsten og den delen av "vinteren" som alt er gått. Etterhvert som bildene og historiene kommer sånn på nyåret er det nok mange som har forståelse for hvorfor bloggen igjen har ligget brakk... :-)
Mye har vi bestemt at vi også trenger å gjøre første halvåret av 2012, så det er mye mulig det blir stille i perioder også da, men nå må vi ordne opp litt i alle de uferdige prosjektene som bokstavelig talt tynger oss ned her. Det er ikke gøy å komme hjem å ønske at man aldri hadde gått inn døra...

Så får jeg takke for det gamle, og ønske det nye velkommen. På så mange måter. Det er et spennende år vi har på trappa denne gangen også. Det første året som huseier har gått fint, så får vi se om det neste går like greit selv med kutt i lønningsposen.
Det kan nok hjelpe litt at røyken stumpes nå... ;-)

Som sagt vil jeg få takke for det gamle. Bloggingen hadde ikke vært det samme uten deg! Både deg som bare er inne å leser (for å se hva håpløst jeg har funnet på denne gangen) og deg som legger igjen koselige kommentarer.
Takk for det gamle. Velommen med i det nye! :-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

ja full forståelse for at ikke akkurat blogging har første prioritet oppi alt dere driver med. men du kommer sterkere tilbake vet du astrid. savner hvertfall blogging fra deg hvis det går lenge mellom hver gang.
godt nyttår til dere også.
Nyttårsklem fra Åse

Elin sa...

Vi er her når du kommer en tur på blogging vi vet du. Et nytt og spennende år er på trappene i Astridhuset, og vi gleder oss til å se alle resultatene. :-) Å stumpe røyken er en god ide, jeg kan være din "røyketelefon". Dette kommer til å gå så bra. :-)

Nyttårsklem fra meg. Og de andre her også sikkert.

Astrid sa...

Det spørs om ikke du, Elin må lage et par kanner med kaffe i løpet av våren, så jeg kommer meg unna gamle vaner og oppussing... :-D
Jeg har aldri forsøkt å slutte før, og jeg kjenner at det er værre enn jeg tenkte meg på forhånd, men i morgen er det altså slutt.
Åse; jeg kommer nok tilbake med noen innlegg i løpet av våren. Gleder meg til å ta fatt igjen på alt som har skuret og gått nå en stund... :-)

Nyttårsklemmer til to gode sambygdninger; Åse og Elin! :-)

Elin sa...

Her er det kaffe vet du. :-)

Guri sa...

Blir med deg inn i det nye året jeg vet du ;) Og gleder meg til å se hva du finner på :))
Klæm

Anonym sa...

koker gjerne et par kanner kaffe jeg også Astrid.-)
Åse

Astrid sa...

Det blir et skikkelig kaffeslaberas dette her damer! :-) Takk. :-) Elin og Åse er herved også bedt til skikkelig kaffe og kake slarv på kjøkkenet her når det er ferdig. :-)

Guri; Takk. :-) Det kommer nok noe om noen dager alt. Og kaffe har vi visst nok av, om du føler for å stikke over en tur. ;-)
Klemmer tilbake. :-)

Ann-K sa...

Om du skulle få lyst på te, er du hjertelig velkommen nepå løten... Kanksje det er en gang du er innom butikken ;-) eller bare har lyst til å stikke litt fra alt sammen..

Nå har vi jo allerede lagt det gamle året bak oss og tatt fatt i det nye, ikke så mange dager enda, men det er snart blitt ei uke.. Bare en ting å si, tida flyr så innmari fort! Godt nyttår!

Kos deg mætti i året som kjem og nyt de gode stundene :o)

Klem fra Ann-K