Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 17. april 2011

Om å legge igjen spor etter seg....

Her en kveld fikk jeg melding på telefonen min fra "Bare lille Elin", der hun kunne fortelle meg "Jeg har vært på Facebook og skrevet på veggen din i dag" Tidligere på dagen hadde jeg handlet meg en kjole og tenkte at Elin kunne lette litt på den dårlige samvittigheten min ang kjøpet. Elin er nemlig veldig god på å lage unskyldninger for ting. Eksepsjonelt dyktig. :-) Ikke akurat unskyldninger, men gode forklaringer på at man bør gjøre akkurat som man har gjort og hvor mye en har fortjent å skjemme seg selv litt bort... Så etter kjole-kjøpet stakk jeg derfor bort til Elin for å vise den fram å høre hva hun syntes, men der var det ingen hjemme... Mitt svar til Elin pr SMS ble da; "Jeg har vært hjemme hos deg i dag, men skrev ikke på veggen din....

Jeg lurer på hva folk hadde sagt om man stakk innom og skrev litt på veggen til folk?
"Hei, håper du har en fin dag, jeg har vasket huset i dag og lurer på om du vil komme på kaffe en tur."
"Nei takk, jeg må visst ikke tid. Må vaske huset mitt i dag fordi noen har skrevet på veggen mens jeg var borte..."
Egentlig så var dette innlegget bare ment for å hale ut tiden til jeg faktisk må begynne å vaske huset... Skulle ønske noen hadde skrevet noen små morsomme ting på veggene mine så det hadde vært noe spennende med det hele....

2 kommentarer:

Elin sa...

Det var sikkert en grunn til at "noen" opplyste deg om at det var beskjed til deg på FB.. :-D og hvorfor skrive samme beskjeden igjen om du hadde sett den, liksom.

OG jeg er utrolig takknemlig for at du unnlot å skrive på veggen min når du var innom huset mitt. :-D

Astrid sa...

:-D