Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tirsdag 24. oktober 2017

Årets første snø

Ja, den kom hit til Vallset i dag.
I løpet av sommeren har vi flytta hit, og jeg er spent på hvordan det blir å bo her på vinterstid. Huset ligger på en liten bakketopp, og igjen ganske mye mer opp i høyden enn jeg er vant til. I Løten bodde jeg nedi ei dulp, der det var både kaldt og snøfullt, men her er det vindfullt. Kjente det i allefall på gikta at det kom til å komme noe annet vær nå...
Så mye som jeg har vært dårlig sidte halvannet året, var det nesten kjærkomment med smerter jeg kjenner igjen...
Optimisten i meg, forteller at det bare er 4 måneder igjen til jeg kan begynne å så noe nytt til hagen, og i dag er det bare igjen 61 dager til jul. Det går fort.
Bildet er takk og lov ikke fra i dag, men det blir nok ille dette her, i år som i fjor og året før, men så blir det bedre igjen, neste år, som i år... :-)

Ingen kommentarer: