Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 17. februar 2013

Hva skjer, Astrid?

Irriterende spørsmål man får på fjesboka for tiden... Hva skjer, Astrid? Hvordan går det, Astrid?
Jeg har en mistanke, ut i fra alt jeg leser om dagen, at jeg ikke er den eneste som får disse spørsmålene... ;-)
Jeg syns det er litt koselig jeg da, å lese at nære og perifere venner har spist brødskive med gammelost på, eller vært på butikken og handlet egg...
De følgene linjene er imidlertid et lite hjertesukk, og bør ikke leses som en fornærmelse til noen. Det er i alle fall ikke ment sånn!!
Innimellom raser det på med bilder av lettkledde damer, eller bilder av typen "jeg spiller ikke" ut på veggen min. Siden jeg klarer meg fint uten å se nakne damer så raporterer jeg bildene som spam. En bør kanskje tenke over at de fleste har yngre medborgere på FB, og at det er veldig lett å dele sånne bilder. Bildene er kanskje ikke like morsomme når de dukker opp igjen på barnebarnets FBside med underteksten, lånte bildet av onkel...??
Bildene med anklagelser til meg som spiller noen spill, de plager meg faktisk mer... Jeg sender forespørsler fra spillene ut i fra hvem som står på listene til det gitte spillet. Senere på dagen ser jeg noen ganger at de samme har lagt ut kjeftebilder om at de ikke spiller spill...
Jeg tror ikke at folk kjefter på meg, men det føles slik. Og jeg håper at de som kjefter kan få hjelp til å sette blokkering på de spillene de ikke vil ha. Det er ikke så vanskelig, men det innebærer et par trykk per spill... Kanskje det er likere å trykke vekk spillene enn å risikere blodpumpa hver gang en får spillforespørsler?

Så, "Hva skjer, Astrid?"
Jo, det skal jeg si deg. :-)
-I løpet av den uka som kommer, kommer vi (gubben) til å bli ferdig med et rom her i huset.
I den annledning starter det en bilde-føljetong her på bloggen i morgen. Ikke sikkert det kommer noe hver dag, men det kommer til å komme bilder fra oppussing her i "astridhuset"

Til i morgen må du nøye deg med et bilde av kaka jeg fikk lov til å lage til min aller første morsdag sist søndag... :-)
Fyllt med blåbær og krem. Dekket med skiver av marsipan og ferske bær. :-)
Jeg håper du har en flott søndag. Jeg har bakt et par kaker i dag, og det kommer et innlegg med ekprimentering og gamle kakeoppskrifter senere en dag på grunn av det. Nå skal jeg vekke <3 far og datter <3 fra ettermiddagsduppen før jeg starter med middagen her i huset.

De hadde visst våknet av seg selv... :-) <3

Ingen kommentarer: