Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 22. september 2011

Vertinnegave

I all huj og hast kom jeg på at jeg hadde ment å lage en liten vertinnegave til festen jeg var på på fredag. Det var fest med Linedance og hobbygjengen. Vi møtes hver tirsdag og har det trivelig i et par timer. Kaffe, musikk og strikking på oss som ikke kan være med å danse, og mosjon i bøttevis på damene som tråkker i salen. Linedance gruppa har egen blogg, den kan du finne HER.
Nå på fredag koste vi oss med pizza og medbragt... :-) En riktig trivelig kveld ble det.
Og her er kleenex-boksen som ble til rett før vi suste avgårde i nye bilen min.
Bilen min gikk forørig som en klokke mye av veien. Den stanser bare to ganger per kjøretur, sånn i gjennomsnitt...

2 kommentarer:

Elin sa...

Stansa vel ikke i det hele tatt på hjemveien... når vi først kom i gang. :-D


Og den boksen din fikk mye skryt. :-)) Fin!

Astrid sa...

Det var det med å komme i gang da... ;-)
Det er i alle fall artige bokser å lage til. :-)