Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 16. oktober 2010

Her gjør vi det enkelt!

Begge som meldte seg interessert i et ark strykemerker får et ark. :-) Så Camilla og Ann Katrin får et hver. Sender dere begge detaljer senere i helga. :-) Nå sitter jeg og venter på at gubben skal våkne til liv... I dag skal vi på en Oslo-tur. Jeg som bodde i Oslo, jeg har ikke vært i sentrum der siden jeg flyttet der i fra for over 5 år siden. Før jeg flyttet dit var jeg innom hovedstaden vår rett som det er. Tog er blitt dyrt, byen har mistet litt av den glansen jeg syns jeg så der en gang i tiden og jeg er blitt eldre og har faktisk ikke så behov for å se alt lenger... Jeg savner noen av butikkene jeg pleide å dra innom, men så får en det meste her på Hedmarken også... MEN; Søstrene Grene, det finnes det ikke en butikk av i mellom Oslo og Trondheim. Ikke har jeg fått kommet meg på en sånn butikk noen gang heller, mye skyldes jo det min aversjon mot å forlate gode, fine bygda mi, mye skylder jeg på de som bestemte at en Søstrene Grenebutikk trenger en stor kundekrets... Er ikke Løten stort nok liksom?? Jeg bare spør.... ;-)

1 kommentar:

Ann-K sa...

Hei!

Å tusen takk ;-) strykemerke(r) :-) jeg gleder meg!

Løten må da være mer enn stort nok til søstrene grene.. vi har da to Kiwi butikker med ikke så mange meters mellomrom.. En skulle da tru det va digert nok da ;-p

Så åssen var det på søstrene grene?