Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 24. april 2010

Vaske-og-løpe-rund-seg-selv-dagen...

Det er strålende sol i dag og det gjør virkelig godt å få satt opp dører og vinduer rundt i huset. Katta får ikke bestemt seg for hva den skal og det gjør ikke Astrid heller. Jeg har begynt med en hel masse forskjellig i dag, men tror da også jeg har fått gjort noe fornuftig. Ute henger det masse klær på snora, og på badet godgjør vaskemiddelet seg i dusjen; eddik og zalo... måtte rømme huset en stund i sta, så da fikk jeg vasket et skap som foreløpig står ute på verandaen (eddik er nok vel og bra mot kalk, men ikke så godt å puste inn...) Skapet skal etterhvert inn på badet som oppbevaring for undertøy og vaskemidler, som sagt har det fått en real omgang med såpe i dag, og senere skal jeg male og lakkere det litt. Nå er det pust i bakken med litt kaffe og Internett... Sett litt på interiørblogger rundt omkring og det er så mange flinke damer der ute! :-) Problemet er at jeg får lyst til å gjøre alt det de har gjort... Jeg får ta en ting av gangen. Prosjekter som nesten er ferdig; -et lappeteppe i restegarn -og en lampe (et av årets første loppefunn) som trengte ny farge på skjermen... Har tatt siste strøk med lakk på lampen i dag, så skal jeg se om jeg finner noe artig å gjøre mer med den. Her er lampen før jeg gjorde noe med den... Kjedelig trehvit skjerm... Så får vi se. :-)

Ingen kommentarer: