Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 21. april 2010

Fridagen min...

Onsdag er fridagen min, så i dag nøt jeg å skru av klokka og sove videre en stund etter at "gubben" reiste på jobb. Da jeg endelig var såpass våken og hadde passelig med maur i blodet til å stå opp var det snø over alt... Heldigvis ble den borte flere ganger i dag... ;-) Tok turen til Nille først og endte jeg opp med masse nytt til kort og album scrapping, jeg gjorde også et impulskjøp av vaskesvamper, som faktisk holdt hva de lovet og litt til... (Rubbet ned til malingen og lagde flere lyse roser på kjøkkenet mitt, så nå må jeg nok igjang med resten i løpet av kort tid...)Godt jeg kjøpte gummihansker i dag, takk og lov for at jeg ikke har kugalskap og ser ku-ting over alt... ;-) Men det var lakk jeg egentlig skulle ha i dag og det fikk jeg heldigvis tak i på Europris, så nå blir det "ny" lampe på meg om noen dager. Etterpå var jeg hos noen jeg kjenner som driver eget snekkerverksted, loppet de for litt avfall jeg kan bruke til småsnekring og så bar det i vei til tannlegen. Rakk å sove litt når jeg kom hjem før jeg ble opptatt i telefonen med en venninne først og så med internettleverandøren min. (Har hatt internett bare deler av dagen en stund, og det er ikke gøy når en har så mye å være interessert i på Internett. Senere i kveld har vi vært og feiret litt hos en venninne. :-) Kjempetrivelig! Bestemte at vi skal avgåde og se forestillingen "En grønnmalt benk på stasjonen" i kinoen på Løten neste helg. Gleder meg stort! :-) Nå er fridagen min over og jeg kjenner jeg skal tusle til sengs ganske snart. :-)

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

Og en koselig prat vart det jaggu ja... ;)
Superflotte sia så langt! :D
Gleder meg til kortkveld jeg nå!

Astrid sa...

Takk Ragnhild! :-)
Og jammen var det koselig å skravle litt igjen! :-)
Skal få til en kveld med bare damer og kort snart! :-)