Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 1. mars 2014

Her var det tomt...

Det ser ut til at eieren av bloggen har tatt ferie på ubestemt tid.
Det er rett og slett fordi jeg har gjort andre ting.
Jeg føler også at jeg ikke har noe å bidra med til samfunnet for tiden.
Jeg er litt tom.
Tom for å bruke energi på andre enn meg og mitt, oss og vårt.
Jeg tenker på at folk sikkert ikke har tid til meg på nett heller, så hvorfor bruke energi på noe mer som ikke gir noe som helst tilbake.

En stund nå så har jeg prøvd å være en av mange, men mange vil ikke ha meg og det jeg har å bidra med.
Jeg faller utenfor, igjen.
Som jeg alltid har gjort.

Jeg er ikke deprimert, bare lei.

Dette innlegget er ikke for å prøve å skaffe meg noen sympatipoeng, eller kommentarer om at "alt blir så mye bedre når og hvis og om..."
Dette innlegget er bare til for å fortelle hvorfor det er så stille her.

Ingen kommentarer: