Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mandag 8. april 2013

Vi har hatt besøk...

Besøket kan du lese om dersom du går inn på bloggen jeg er gjesteskribent på i ny og ne... En liten hilsen

Ellers går nå dagene sin gang her i Astridhuset, vi styrer og ordner, leker og mater, men mest av alt har vi det trivelig. :-)
Når lille MA ikke trenger meg en liten stund så går tiden med til å hekle. Og i løpet av mars måned har jeg heklet fra begynnelse til slutt hele to tepper. Et gyngestolteppe, smalt, men på vel 2 meter og ett teppe i full størrelse.
Det har gjort et gedigent innhogg i restegarnet. Det ser veldig bra ut på garnregnskapet mitt. :-)
Bare 4 ting har blitt ferdigstillt på regnskapet mitt i mars. En ugle og et kjøkkensett i tillegg til de to teppene.
Det kommer noen bilder, om jeg husker det, bare ikke akkurat nå. for nå skal vi spise og leke litt.
Ha en fin dag! :-)

2 kommentarer:

Elin sa...

Spennende historie! Anbefaler alle å ta en kikk på linken.

Kos dere i Astridhuset! :-)

Astrid sa...

Det er ikke så ofte det er besøk her som vi merker lenger, men vi hadde helt klart besøk i går! :-)