Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 13. oktober 2012

Vognteppe i skogen

Syns jeg måtte vise frem vognteppe jeg laget til lille MA i vår. Jeg ble ganske så fornøyd med det om jeg må si det selv...
 Teppet skulle egentlig hekles i restegarn... Så jeg trengte bare litt ekstra garn... Endte opp med mer rester etter at teppet var ferdig enn da jeg begynte... Så da ble det et par vesker, de er bare ikke helt ferdige enda, for det står igjen litt arbeid med nål og tråd... de to kjedligste orene som noen sinne er bundet sammen med "og"...
Bildene er tatt ved jaktbrakka til far. Jeg har ikke tatt bilde av jaktbrakka til far; det er av hensyn til mine lesere. Jeg har ikke lyst til å gi noen noe mareritt. Vi skal bare være glad for at ingen har gitt bort et spann med neon-maling til ham!!

Bildene er tatt den dagen Ragnhild-som-aldri-går-seg-bort ikke gikk seg bort... ;-)
Snille Ragnhild som kom og var reservefar i huset den helga far i huset var på Dyrskun og kjøpte garn til meg. <3

4 kommentarer:

Ragnhild-som-aldri-aldri-går-seg-bort sa...

Nei, for det gjorde hun ikke før dagen etter... :P
Fine teppet, fine turene og fine, om enn litt grelle, brakka... :P

Guri sa...

Fine teppet! Du er jo skikkelig flink :)
Ha en fin kveld :)
KLÆM

Astrid sa...

Om du gikk deg vill dagen etter, så ble det i allefall god mat ut av det! :-) Sprø kantareller til elghakk ble veldig godt.
(Ragnhild fant kantareller, ikke Elg. -Elgen var alt i fryseren)

Astrid sa...

Takk Guri. Overrasket over at jeg fikk det ferdig jeg... ;-) Det hender jeg er flink, det er bare så skjelden at det blir helt feridg...
Klem tilbake! :-)