Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tirsdag 6. mars 2012

Blomster...

Det kommer til å komme et par innlegg med blomster her i fra denne uka... Jeg har nemlig kjøpt meg litt vår...
Jeg rett og slett forelsket meg i en krukke tulipaner i går. Nydelig rødfarge, og artige blomster. I hver løk kommer det flere blomster, og de er mye mindre enn vanlige tulipaner. :-)
Nå er ikke blomsterpotta den vakreste her i verden, og det hadde jeg egentlig tenkt å gjøre noe med i dag, men på runden min innom Nille, så fant jeg ingen blomsterpotte eller krukke til tulipanene mine. Jeg endte derimot opp med masse på 70%... Så er du i handlemodus om dagen er Nille butikken å stoppe innom. (I alle fall den på Løten)
Viser kuppet senere en gang, når det er pakket ut, vasket og i skapet.
Da jeg endelig kom meg hjem var ikke dagslyset særlig å skryte av, så bildet er tatt i lampelyset fra ny lysskinne på kjøkkenet... Flott farge på blomstene var det i alle fall vel? :-)

2 kommentarer:

Elin sa...

Fine blommer!

Anonym sa...

VÅR !!!!
åse