Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 5. januar 2012

Midt på natta...

Det er vel da det skal svinge best? Det kan i alle fall være en god tid til å ta bilder... :-) Med det siste snøfallet som kom her, det datt ned 20 cm på 2 timer (litt mer enn to timer kanskje), ble det endelig vinter her også. Jeg sier endelig, for det er vel ikke noe som er kjedeligere enn svarte åkre i desember og januar?? Jer er ingen stor fan av vinteren, men hver årstid har sin sjarme.
Hvis antrekket er det er varmt nok, og skoa har nok mønster til å klare seg en liten gåtur i natta uten å skli unna, så hvorfor ikke gå ut å ta bilder når man alikevel ikke får sove?
Det var i alle fall det jeg tenkte når jeg så hvordan utelampa lyste opp vinterhvite trær på gårdsplassen her...



 Syrinen har veltet og ligner mer på en snøhule enn en prydbusk...

Bildene taler vel for seg tenker jeg. :-) Det er vinter, og det er lyst og rent over alt igjen. :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ååå så fine vinterbilder...

vinteren er hærlig.-)

Åse

Astrid sa...

Jeg hører folk sier det der. Det blir i alle fall lysere når snøen kommer. Var ikke riktig så glad i snøen når jeg måkte meg fram til postkassa i går. Da jeg kom fram til epletreet kom et vindpust og vips var Astrid, som alltid glemmer lue, dekket av snø... :-/

Ann-K sa...

Ojda, snø i nakken er ikke noe godt.. Mætti fine bilder du har tatt, så ut som både tusser og troll, om man lar fantasien spille en et lite puss ;o)

Kos deg i vinternorge!
Vi talas :-)

Elin sa...

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr