Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 19. januar 2011

Her går det unna...

Jeg kom til å se på klokka, og så er den ikke mer enn 2 på dagen! :-O
Og jeg som har gjort så mye alt i dag... Vært hos legen og tatt blodprøver, så var jeg innom jobben og skravlet litt der, så var jeg innom mor og skravlet litt der. Siden jeg trengte en ny treningsbukse stakk jeg innom klesbutikken på Løten, der vandret jeg litt rundt, fant meg en big-T, treningsbukse, en ull poncho, et par longs og jeg kjøpte noe garn... Så fylte jeg bensin på bilen, fikk reparert dekket mitt...(har fylt luft to ganger pr uke i det siste) Når jeg kom hjem satte jeg meg i sofaen og startet på det nye garnet, så kom kaffetørsten og så så jeg på klokka. Jeg visste jo at den ikke var langt på dag, men å få det bekreftet ga meg et lite sjokk; jeg har jo vært så mange steder alt i dag! :-)
 
Nå hørte jeg at trakteren dro igjennom det siste, så nå skal jeg lese litt blogger og kose meg med kaffe. Tenkte ikke jeg skulle stresse med noe i dag, jeg skal jo bare være borte en natt foreløpig, så stresse kan jeg gjøre i helga. :-)
God onsdag, og takk for i går til de som var med på Hobbykveld! Kjempetrivelig!! :-)

Ingen kommentarer: